Een veilige, warme omgeving waar men zich thuis voelt.

Klosterhoaf is gevestigd in het oude gemeenschapshuis en de bibliotheek van Arcen. Na een grondige renovatie bieden we plaats aan 25 bewoners, verdeeld over twee etages met elk een grote gezamenlijke woonkamer en keuken waar dagelijks vers gekookt wordt. Er is een geheel afgesloten tuin, waar het heerlijk verblijven is onder de grote oude bomen.

We runnen in Klosterhoaf samen een warm en liefdevol huishouden. Een familiegevoel creëren vinden we belangrijk, mede door het bieden van veiligheid. Een veilige, warme omgeving waar iedereen zich thuis voelt. Niet alleen de bewoners, maar ook familie, vrienden, medewerkers en vrijwilligers. Buurtbewoners en andere geïnteresseerden zijn ook van harte welkom om deel te nemen aan activiteiten of om een kopje koffie te komen drinken. In ons huis zijn twee gemeenschappelijke woonkamers, daar zullen dagelijks diverse activiteiten plaatsvinden. Belangrijk vinden wij het onderhouden van sociale contacten en het gevoel erbij te horen.