Vertrouwenspersoon

Woonzorghuis Klosterhoaf staat voor goede zorg en dienstverlening. Persoonlijke zorg, duidelijke afspraken en een fijne relatie tussen bewoners, mantelzorgers, onze medewerkers en vrijwilligers vinden wij belangrijk. Zorg is immers mensenwerk. Wanneer u niet tevreden bent over uw verzorging, de sfeer in huis, de wijze waarop u wordt bejegend of onze organisatie en daarbij een opmerking of idee heeft, dan horen wij dit graag van u.

U kunt dat het beste eerst bespreken met de betrokken persoon of zorgverlener. Wellicht kan hij of zij uw opmerking of idee direct gebruiken, of als er sprake is van een misverstand dit rechtzetten. Daarnaast zijn er nog een aantal andere mogelijkheden om uw idee, opmerking of klacht kenbaar te maken. Deze mogelijkheden zijn hieronder uitgewerkt zie ‘onze vertrouwenspersoon’ en ‘onze klachtenregeling’:

Inge Hageman – Vertrouwenspersoon woonzorghuis Klosterhoaf

Klachtenregeling