Activiteiten van de Vrienden van Klosterhoaf

Wilt u graag deelnemen of meehelpen? Houd dan deze pagina in de gaten.
De activiteiten worden z.s.m. hier weergegeven.

ZooParc Overloon
Op 23 september 2023 hebben de vrienden van Klosterhoaf voor onze bewoners een uitstapje mogelijk gemaakt naar
het ZooParc in Overloon. Bewoners hebben genoten van de veelheid aan dieren en van de lekkere lunch.

LA Selection
De vrienden hadden dit jaar voor een vaderdagconcert gezorgd voor de bewoners van Klosterhoaf. Het optreden van de muziekband LA Selection uit Arcen werd zeer gewaardeerd.

Muziek
De Vrienden van Klosterhoaf hebben de bewoners op 13 april 2023 getrakteerd op een gezellige muziekmiddag met Mart Vervoort. Bewoners hebben genoten van de accordeonmuziek en zang er werd zelfs gedanst.

Uitstapje Tuincentrum Leurs
Een uitstapje met de bewoners van Klosterhoaf op vrijdag 9 december 2022 naar de Kerstshow van Leurs te Venlo. Een zeer geslaagd uitje georganiseerd door Wiel Rutten. Dankzij de inzet van vrijwilligers, en geld beschikbaar gesteld door de Vrienden van Klosterhoaf, was dit mogelijk.