Het welzijn van de bewoners

Stichting ‘Vrienden van Klosterhoaf’ biedt als zelfstandige stichting (financiële) ondersteuning voor het welzijn van de bewoners van Klosterhoaf. De fondsen worden ingezet om ontmoetingen en activiteiten te organiseren voor de bewoners.

Vrienden van Klosterhoaf
‘Vrienden van Klosterhoaf’ heeft inkomsten uit giften, schenkingen, donaties en nalatenschappen, gekregen van een groeiende groep mensen die het welzijn van de medemens belangrijk vindt, met name de doelgroep senioren.

Wat gebeurt er met uw geld?
De fondsen van ‘Vrienden van Klosterhoaf’ komen ten goede aan de bewoners van Klosterhoaf.

Denk daarbij aan verbeteringen van woon- en leefomgeving door ontmoeting en ontspanning. Klosterhoaf organiseert regelmatig vele activiteiten binnen- en buitenshuis. Samen koken en bakken, muzikale momenten met herkenbare liedjes, culturele activiteiten en verwenmomenten zoals manicure en schoonheidsbehandelingen. Dit alles onder begeleiding van professionele zorgverleners en vrijwilligers. En dat alles om het leven van de bewoners te veraangenamen door activiteiten die niet door de zorgverzekering worden vergoed.

Steun ons en word Donateur
Het geld van ‘Vrienden van Klosterhoaf’ komt geheel ten goede aan de bewoners. Schroom niet en word donateur.

Elke bijdrage is van harte welkom en maakt het verschil.

Wilt u donateur worden? Klik hier om het machtigingsformulier te downloaden. U kunt het formulier invullen, opslaan en mailen naar: admarly@ziggo.nl

Comité Vrienden van, vlnr:
Ad van der Schoot, Marian Reutelingsperger, Wiel Rutten, Joke Geelen,
Hans Kusters, niet op foto: Loek Bol