Het gezicht achter Klosterhoaf

Leon Janssen
Leon JanssenZorgondernemer
Tel dertig jaren zorgervaring op bij mijn competenties als resultaatgericht werken, realiseren van doelen, organiseren, besluitvaardig en flexibel zijn. Voeg hier aan toe creatief denken, samenwerken, uitdagingen aan gaan en gedreven zijn. Verder een natuurlijke drive om mensen te motiveren en te stimuleren en je krijgt mij… Leon Janssen.

In mijn loopbaan heb ik veel kennis en ervaring opgedaan in de zorgsector. Dit loopt uiteen van het verzorgen en verplegen van bewoners/cliënten/patiënten en alle facetten die om de hoek komen kijken bij de functies teamleider en manager. Hierbij vond en vind ik het niet zo belangrijk om persoonlijk succesvol te zijn. Het op een goede manier samenwerken, waarbij wensen van bewoners voorop staan, wensen van medewerkers zoveel als mogelijk worden nagestreefd, vind ik hierbij veel waardevoller. Daar haal ik mijn voldoening uit!

Buiten het werk heb ik ondertussen diverse instrumenten in mijn handen gehad waaronder toetsen, trompet en basgitaar. Daarnaast heb ik 17 jaar in een zangkwartet gezongen en hiermee nog ooit in Klosterhoaf op de bühne gestaan. Wandelen met de hond vind ik zeer ontspannend.

Ellen Wilbers
Ellen WilbersZorgondernemer
Een duizendpoot in de zorgwereld. Ooit ben ik als kok begonnen in een revalidatiecentrum en vele jaren daarna ben ik werkzaam geweest o.a. in de ouderenzorg in de facilitaire dienstverlening. Een aantal jaren heb ik mij met enthousiasme ingezet om de verborgen verlangens van vele bewoners te kunnen vervullen, niets is daarbij voor mij onmogelijk. Na een mooie carrière bij een grote zorgorganisatie is het nu echt tijd om mijn eigen droom waar te maken en alles wat ik geleerd en ervaren heb samen te laten komen in Arcen.

Samen zorgen voor een menswaardig en een zo aangenaam mogelijk leven als het niet meer alleen kan, daar gaat het mij om. Waarbij het vooral gaat om de kleine (mooie) dingen van het leven.

Daarnaast ben ik een buitenmens en vind je mij vaak in de natuur of tussen mijn geiten of honden.