Over ons

Klosterhoaf als woonzorghuis is opgericht en wordt geleid door Ellen Wilbers en Leon Janssen.

Ellen richt zich op alle huishoudelijke taken van Klosterhoaf en het wonen.
U zult haar vaak ontmoeten als gastvrouw, maar ook in de keuken als kok. Leon richt zich met name op de zorgtaken die nodig zijn en zal samen met de zorgprofessionals alles doen om de juiste en goede zorg te kunnen geven met die liefdevolle en persoonlijke aandacht die ieder mens verdient.
Het idee om samen een woonzorghuis te starten is in 2017 ontstaan. De Dorpsraad van Arcen had het plan om van Klosterhoaf, het oude gemeenschapshuis met een rijke historie, een woonzorgvoorziening te gaan maken. Ellen en Leon kenden elkaar uit de zorgwereld en hadden al jaren een droom om samen iets te starten waarbij ze hun ideeën over prettig wonen en goede zorg konden realiseren. Alle partijen kwamen bij elkaar. Zo werd samen met zorgorganisatie Proteion en de gemeente Venlo het plan van de Dorpsraad en de droom van Ellen en Leon realiteit.