Het beste team staat voor u klaar!

Al onze zorgprofessionals die binnen Klosterhoaf werken, zijn eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van onze zorg. Maar we kunnen het niet alleen. Ons kleine team werkt daarom intensief samen met externe zorgverleners, vrienden, vrijwilligers, familie en – misschien wel het belangrijkste – de bewoners zelf.

Onze teamleden selecteren wij zorgvuldig. Naast de vereiste deskundigheid, bevoegd- en bekwaamheid en diploma’s, zullen we ook veel aandacht schenken aan de persoonlijke eigenschappen, enthousiasme, sociale vaardigheden en bovenal aan passie voor het vak en liefde voor mensen en in het bijzonder de oudere, kwetsbare mens met een rijk verleden.

We hebben veelvuldig persoonlijk contact met u als familie en u bent altijd welkom. U kunt bijvoorbeeld mee-eten of meedoen aan activiteiten.
Waar het ons om gaat is de beste leefsituatie creëren voor u en uw naasten.

Om invulling te geven aan ons credo ‘Zorgzaam Samen Leven’, anders gezegd

Stagiaires en leerlingen zijn eveneens welkom. Als erkend leerbedrijf bieden we leerplaatsen aan en coachen je tot een deskundig zorg professional.

Formatie

Het kwaliteitskader verpleeghuiszorg schrijft voor dat een zorginstelling binnen de verpleeghuiszorg de personeelssamenstelling dient te publiceren.
Woonzorghuis Klosterhoaf onderschrijft deze transparantie en geeft hieronder inzicht in de actuele personeelsformatie. (Peildatum: 1 januari 2023)

Helpende 1,55 fte
Verzorgende 13,32 fte
Verpleegkundige 1,34 fte
Medewerker Wonen & Leven 5,7 fte
Medewerker Welzijn 1,0 fte
Medewerker Huishouding 0,69 fte
Totaal 23,60 fte
Verzuim: 6,1 %
Ratio personeel / opbrengsten: 0,93 %
Instroom: 1,53 fte
Uitstroom: 0,14 fte

Het beste team staat voor u klaar!

Waar het ons om gaat is de beste leefsituatie creëren voor u en uw naasten.

Om invulling te geven aan ons credo ‘Zorgzaam Samen Leven’, anders gezegd ‘In Arcen, voor Arcen door Arcen’, zou het mooi zijn als we zoveel mogelijk samenwerken met mensen in en uit de directe omgeving van Arcen. Samen met vrijwilligers uit Arcen zetten we er samen de schouders onder om van Klosterhoaf een mooi woonzorghuis te maken waar we met z’n allen trots op zijn.

Formatie

Woonzorghuis Klosterhoaf onderschrijft deze transparantie en geeft hieronder inzicht in de actuele personeelsformatie. (Peildatum: 1 augustus 2020)

Helpende 4,25 fte
Verzorgende 8,60 fte