Medewerker Wonen & Leven met extra aandacht voor koken 12 – 20 uur

Wil je van betekenis zijn voor mensen en hun naasten die extra zorg en aandacht nodig hebben?  Sta je graag voor iedereen klaar en heb je er plezier aan om het mensen naar de zin maken? Voel je de behoefte om dit werk te doen op een menselijke manier met échte aandacht, zoals jij dat het beste kunt? Vind je koken leuk, ook voor een grote groep mensen en kun je bewoners, familie en collega’s enthousiasmeren om van de voorbereidingen van de maaltijden en het serveren een mooie beleving te maken? Heb je het in de vingers om sfeer te creëren rondom de maaltijden en dagelijkse bezigheden. Voelen mensen zich bij jou welkom en gezien, dan zijn we op zoek naar jou!

Voor onze woonzorghuis ‘Klosterhoaf’ zijn wij op zoek naar:

Medewerker Wonen & Leven  voor 12 – 20 uur:

Klosterhoaf
Werken bij Klosterhoaf betekent werken bij een mooie en lokale organisatie, die de mogelijkheid tot Zorgzaam Samen Leven biedt aan inwoners van Arcen en omliggende dorpen. Je gaat werken binnen een kleinschalige ‘gemeenschap’ die het familiegevoel hoog in het vaandel heeft staan, óók voor haar medewerkers. Aandacht voor jou als persoon en je ideeën. Daarnaast zullen we altijd samen zoeken naar verbetering waarbij we elke dag met plezier mogen leren van elkaar.

• Een contract voor bepaalde tijd;
  • Nauwe betrokkenheid bij het opstarten, het inrichten en veranderen van werkprocessen.
  • Een passend salaris conform de cao VVT. De functie Medewerker Wonen & Leven is ingeschaald in FWG 20;

Profiel
Gemotiveerde, vriendelijke en enthousiaste nieuwe collega’s, dáár zijn we bij Klosterhoaf naar op zoek! Mensen die op een eigen, plezierige maar ook professionele wijze hun steentje bijdragen aan Zorgzaam Samen Leven in Klosterhoaf. Kun je de bewoners, bezoekers en collega’s gezelligheid bieden vanuit een gastvrije houding. Heb je er plezier in om van iedere maaltijd een feestje te maken? En vind je tevens ook belangrijk om samen met bewoners hun dag in te vullen en waar nodig te ondersteunen bij lichte zorgtaken. Ben je bereid 7 dagen in de week volgens wisselend rooster te werken? Dan gaan we heel graag het gesprek met je aan.

Interesse?
Stuur je CV en motivatiebrief per mail naar vacature@klosterhoaf.nl t.a.v. Ellen Wilbers. Uiteraard kun je ons altijd mailen of bellen voor meer informatie: