Medewerker Welzijn 16 uur

Heb jij dit vak gekozen omdat je van betekenis wil zijn voor mensen en hun naasten die extra zorg en aandacht nodig hebben? Voel je de behoefte om dit werk te doen op een menselijke manier met échte aandacht, zoals jij dat het beste kunt? Weet jij als geen ander wat er nodig is om een dag prettige invulling te geven? Heb je een goed gevoel voor rituele en gemeenschapszin? Zie je ook daarnaast de individuele behoefte van mensen en hun verlangens? Vind je het fijn en voel je gedreven om wensen mede mogelijk te maken? Kun je sfeer maken, ben je creatief en enthousiast? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat bieden wij?
Werken bij Klosterhoaf betekent werken bij een mooie en lokale organisatie, die de mogelijkheid tot Zorgzaam Samen Leven biedt aan inwoners van Arcen en omliggende dorpen. Je gaat werken binnen een kleinschalige ‘gemeenschap’ die het familiegevoel hoog in het vaandel heeft staan, óók voor haar medewerkers. Aandacht voor jou als persoon en je ideeën. Daarnaast zullen we altijd samen zoeken naar verbetering waarbij we elke dag met plezier mogen leren van elkaar.

• Een contract voor bepaalde tijd;
• Nauwe betrokkenheid bij het opstarten, het inrichten en veranderen van werkprocessen.
• Een passend salaris conform de cao VVT.
 Deze functie is ingeschaald in FWG 35.

Wat vragen wij?

Gemotiveerde, vriendelijke en enthousiaste nieuwe collega’s, dáár zijn we bij Klosterhoaf naar op zoek! Mensen die op een eigen, plezierige maar ook professionele wijze hun steentje bijdragen aan Zorgzaam Samen Leven in Klosterhoaf.

• Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, voorbereiden en uitvoeren van activiteiten en individuele dagbesteding voor de bewoners van Klosterhoaf.
• Je bent verantwoordelijk voor een goede samenwerking tussen collega’s, vrijwilligers en familieleden bij de uitvoering van activiteiten.
• Je bent verantwoordelijk voor de aanwezigheid van de juiste materialen, middelen en gereedschap.
• Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
• Je bent bereid tot het werken in wisselende diensten; ( 7 dagen per week)
• Je bent communicatief vaardig, tactvol, geduldig, flexibel, initiatiefrijk en enthousiast.
• Je kunt coachend, ondersteunend, instruerend en stimulerend optreden richting collega’s, vrijwilligers en mantelzorgers op het gebied van welzijn, dagstructuur en individuele dagbesteding.
• Je bent in het bezit van een diploma MDGO-AB, SPW4, SPH, MMZ of een gelijkwaardige opleiding.

Interesse?
Word jij onze nieuwe collega? Stuur je CV en motivatiebrief uiterlijk 1 juni 2020 per mail naar vacature@klosterhoaf.nl t.a.v. Ellen Wilbers. Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen via telefoonnummer: 077 – 720 1928