Medewerker huishoudelijke dienst

Heb jij dit vak gekozen omdat je van betekenis wil zijn voor mensen en hun naasten die extra zorg en aandacht nodig hebben? Sta je graag voor iedereen klaar en heb je er plezier aan om voor een schone omgeving te zorgen? Ben je secuur, enthousiast en vriendelijk? Steek je graag de handen uit de mouwen? Zorg jij ervoor dat onze bewoners zich prettig voelen bij jouw aanwezigheid in hun huis? Voel je de behoefte om dit werk te doen op een menselijke manier met échte aandacht, zoals jij dat het beste kunt? Vind je net als ons ook dat een schoon huis zoveel meerwaarde heeft en heb je daar veel plezier in? Dan zijn we op zoek naar jou!

Voor onze woonzorghuis ‘Klosterhoaf’ zijn wij op zoek naar:

Medewerkers huishoudelijke dienst, 8 – 14 uur

Klosterhoaf
Werken bij Klosterhoaf betekent werken bij een mooie en lokale organisatie, die de mogelijkheid tot Zorgzaam Samen Leven biedt aan inwoners van Arcen en omliggende dorpen. Je gaat werken binnen een kleinschalige ‘gemeenschap’ die het familiegevoel hoog in het vaandel heeft staan, óók voor haar medewerkers. Aandacht voor jou als persoon en je ideeën. Daarnaast zullen we altijd samen zoeken naar verbetering waarbij we elke dag met plezier mogen leren van elkaar.

• Een contract voor bepaalde tijd;
• Nauwe betrokkenheid bij het opstarten, het inrichten en veranderen van werkprocessen;
• Een passend salaris conform de cao VVT. De functie Medewerker huishouding is ingeschaald in FWG 10;

Profiel
Gemotiveerde, vriendelijke en enthousiaste nieuwe collega’s, dáár zijn we bij Klosterhoaf naar op zoek! Mensen die op een eigen, plezierige maar ook professionele wijze hun steentje bijdragen aan Zorgzaam Samen Leven in Klosterhoaf. Heb je ervaring met schoonmaakwerkzaamheden en omgang met ouderen? Ben je bereid 7 dagen in de week volgens rooster te werken? Werk je graag zelfstandig en vind je het belangrijk een bijdrage te leveren aan een goed woon- en leefklimaat van de bewoners en collega’s.

Interesse?
Stuur je CV en motivatiebrief per mail naar vacature@klosterhoaf.nl
t.a.v. Ellen Wilbers. Uiteraard kun je ons altijd mailen of bellen voor meer informatie: 06 – 426 213 20.