Helpende 12 – 16 uur per week

Heb jij dit vak gekozen omdat je van betekenis wil zijn voor mensen en hun naasten die extra zorg en aandacht nodig hebben? Voel je de behoefte om dit werk te doen op een menselijke manier met échte aandacht, zoals jij dat het beste kunt? Vind je het fijn om te zorgen voor een prettige sfeer en draag je graag zorg voor het welzijn van mensen. Dan zijn we op zoek naar jou!

Voor ons nieuwe woonzorghuis ‘Klosterhoaf’ zijn wij op zoek naar:

Helpende 12 – 16 uur per week.

Klosterhoaf
Werken bij Klosterhoaf betekent werken bij een mooie en lokale organisatie, die de mogelijkheid tot Zorgzaam Samen Leven biedt aan inwoners van Arcen en omliggende dorpen. Je gaat werken binnen een kleinschalige ‘gemeenschap’ die het familiegevoel hoog in het vaandel heeft staan, óók voor haar medewerkers. Aandacht voor jou als persoon en je ideeën. Daarnaast zullen we altijd samen zoeken naar verbetering waarbij we elke dag met plezier mogen leren van elkaar.

• Een contract voor bepaalde tijd;
  • Nauwe betrokkenheid bij het opstarten, het inrichten en veranderen van werkprocessen.
  • Een passend salaris conform de Cao-VVT. De functie Helpende is ingeschaald in FWG 20, de functie Helpende Plus in FWG 25;

Profiel

Gemotiveerde, vriendelijke en enthousiaste nieuwe collega’s, dáár zijn we bij Klosterhoaf naar op zoek! Mensen die op een eigen, plezierige maar ook professionele wijze hun steentje bijdragen aan Zorgzaam Samen Leven in Klosterhoaf. Heb je een diploma Helpende (Plus), en ben je bereid 7 dagen in de week volgens wisselend rooster te werken? Dan gaan we heel graag het gesprek met je aan.

Functie-eisen

• Beschikt over kennis van verzorging en huishoudhygiëne op tenminste het niveau van helpende niveau 2; over enige ervaring en het analytisch vermogen om problemen op te lossen;
  • verricht de werkzaamheden grotendeels onder begeleiding en op aanwijzing van een verpleegkundige of verzorgende binnen de geldende procedures, regels en richtlijnen. Eenvoudige knelpunten worden in overleg met de verzorgende opgelost;
  • sociale vaardigheden als tact en inlevingsvermogen zijn vereist bij het vervullen van de diverse contacten;
  • een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid is vereist;
  • bewegingsvaardigheid is nodig bij het verplaatsen van bewoners en het uitvoeren van verzorgende en huishoudelijke handelingen;
  • oplettendheid is vereist bij het observeren van bewoners bij de zelfzorg;
  • beschikt over doorzettingsvermogen en volharding. Kan systematisch en ordelijk werken en heeft daarbij gevoeld voor hygiëne. Is integer en representatief.

Interesse

Stuur je CV en motivatiebrief per mail naar vacature@klosterhoaf.nl t.a.v.
Leon Janssen. Uiteraard kun je ons altijd mailen of bellen voor meer informatie: 06 – 547 908 18.